Спорт и здравје

1.

Наслов на наставниот предмет

СПОРТ И ЗДРАВЈЕ

2.

Код

НМ-SPORT

3.

Студиска програма

Сите студиски програми на хемија

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Институт за Хемија-ПМФ

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Прв

6.

Академска година / семестар

I/I

7.

Број на ЕКТС кредити

2

8.

Наставник

Доц. д-р Ристо Стаменов

9.

Предуслови за запишување на предметот

Нема

10.

Целта на предметот е усвојување на нови и усовршување на старите моторни знаења и вештини, подобрување на моторните, морфолошките и фукционалните спсособности се со цел унапредување на здравјето, задоволувањето на потребате за движење, оспособување на студентот за рационално, содржајно и целисходно користење на слободното време како и

подобрување на квалитетот на животот во младоста, во зрелата возраст и староста.Стекнување на знаења за структурата, правилата и принципите на тренажниот процес и на специфичностите на тренажната активност.

11.

Содржина на предметната програма:
А. Програм - основен редовен програм - развој на моторните способности преку спортски игри, танцови фитнес програми (аеробик, степ аеробик, пилатес и сл),
Б. Програм-изборна настава (самофинсирање)-пливање, скијање, планинарење, логорување, велосипедизам, ролање, фитнес, тенис, лизгање на мраз.
В. Програма за студентите со посебни потреби (Физички активности во зависност од дијагнозата на студентот)
Г. Програма – спортски натпревари(Факултетски и Универзитетски спортски натпревари)
Д. Воннаставни спортски активности

12.

Методи на учење: Предавање, дискусија, работа со книга, демонстрација, практични вежби (синтетички, аналитички, комплексен), метод на спортски тренинг, лабараториска метода и метода на практични активности; фронтално, групно, индивидуално.
Специфични препораки за настава: Студентот е должен активно да ги следи сите предвидени активности со кој што освојува бодови како дел од завршниото оценување

13.

Вкупен расположив фонд на време

60

14.

Распределба на расположивото време

0+2+0 часови неделно

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

 0 часови

15.2.

Вежби, семинари, тимска работа

30 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

0 часови

16.2.

Самостојни задачи

30 часови

16.3.

Домашно учење

0 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Присуство на практичната настава

од 25 до 30 бодови

17.2.

Семинарска работа/проект ( презентација: писмена и усна)

од 10 до 20 бодови

17.3.

Практичен проект ( презентација на вежби)

од 10 до 20 бодови

17.4.

Континуирани проверки 2 од практичната настава

од 10 до 20 бодови

17.5.

Активност и учество

од 5 до 10 бодови

18.

Kритериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

дадени во 12.

20.

Јазик на кој се изведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

анонимна анкета, разговор со студентите

22.

 

Литература

Попис на литературата се добива кај предметниот наставник во зависност од изборот на кинезиолошката активност

    Предметот е вклучен во следните насоки:

    Професор


    Следни испити од овој предмет:

    Материјали

© 2024. Институт за хемија, ПМФ, УКИМ, Скопје.