1. |
Наслов на наставниот предмет |
СПОРТ И ЗДРАВЈЕ |
|||||||||
2. |
Код |
НМ-SPORT |
|||||||||
3. |
Студиска програма |
Сите студиски програми на хемија |
|||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Институт за Хемија-ПМФ |
|||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Прв |
|||||||||
6. |
Академска година / семестар |
I/I |
7. |
Број на ЕКТС кредити |
2 |
||||||
8. |
Наставник |
Доц. д-р Ристо Стаменов |
|||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
Нема |
|||||||||
10. |
Целта на предметот е усвојување на нови и усовршување на старите моторни знаења и вештини, подобрување на моторните, морфолошките и фукционалните спсособности се со цел унапредување на здравјето, задоволувањето на потребате за движење, оспособување на студентот за рационално, содржајно и целисходно користење на слободното време како и подобрување на квалитетот на животот во младоста, во зрелата возраст и староста.Стекнување на знаења за структурата, правилата и принципите на тренажниот процес и на специфичностите на тренажната активност. |
||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: |
||||||||||
12. |
Методи на учење: Предавање, дискусија, работа со книга, демонстрација, практични вежби (синтетички, аналитички, комплексен), метод на спортски тренинг, лабараториска метода и метода на практични активности; фронтално, групно, индивидуално. |
||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
60 |
|||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
0+2+0 часови неделно |
|||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
0 часови |
|||||||
15.2. |
Вежби, семинари, тимска работа |
30 часови |
|||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
0 часови |
|||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
30 часови |
|||||||||
16.3. |
Домашно учење |
0 часови |
|||||||||
17. |
Начин на оценување |
||||||||||
17.1. |
Присуство на практичната настава |
од 25 до 30 бодови |
|||||||||
17.2. |
Семинарска работа/проект ( презентација: писмена и усна) |
од 10 до 20 бодови |
|||||||||
17.3. |
Практичен проект ( презентација на вежби) |
од 10 до 20 бодови |
|||||||||
17.4. |
Континуирани проверки 2 од практичната настава |
од 10 до 20 бодови |
|||||||||
17.5. |
Активност и учество |
од 5 до 10 бодови |
|||||||||
18. |
Kритериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
дадени во 12. |
|||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски |
|||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
анонимна анкета, разговор со студентите |
|||||||||
22.
|
Литература |
Попис на литературата се добива кај предметниот наставник во зависност од изборот на кинезиолошката активност |