Англиски јазик

1.

Наслов на наставниот предмет

АНГЛИСКИ ЈАЗИК

2.

Код

HM-JAZ

3.

Студиска програма

Сите студиски програми на хемија

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

ПМФ, Институт за хемија

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Прв

6.

Академска година / семестар

I/II

7.

Број на ЕКТС кредити

2

8.

Наставник

Проф. д-р Солзица Поповска

9.

Предуслови за запишување на предметот

Познавање на англискиот јазик на ниво Б1 (според Европската рамка на јазици на Советот на Европа – CEFR)

10.

Цели на предметната програма (компетенции):
Целта на предметот е да ги оспособи студентите активно да се служат со соодветниот стручно- научен регистар на англиски јазик

Компетенции:
- Преземање одговорност за сопствените резултати и поделена одговорност за колективните резултати;
- Способност за независно учество, со професионален пристап, во специфични научни и интердисциплинарни дискусии.
- Донесување соодветна проценка земајќи ги предвид личните, општествените, научните и етичките аспекти

11.

Содржина на предметната програма:
а) специфични тематски содржини од областа на математиката и природните науки
б) лексички и морфо-синтаксички елементи:
     -збор:градба, вид, деривација
     -именки и именски фрази, интернационални стручни термини, термини со полисемантичко значење (специфично, преносно, метафорично и
       др.) термини компонирани со префикси од грчко или латинско потекло
     -придавки и прилози
     -неопределени глаголски форми: инфинитив, партицип, герунд
      -реченици: прости, просто –проширени, зависни, независни
в) запознавање со основите на академско пишување: правење белешки, пишување пасус, споредба, причинско-последични врски, давање инструкции, службени писма, подготвување апликации, биографија (CV)
г) глаголи: модалност и начин; залог (активен и пасивен); време
д) запознавање со најчестите реторички функции на научниот дискурс: хронологија, опис, класификација, аргументирање, анализа, синтеза,
ѓ) пишување апстракт
е) дополнителни активности за студентите:
-презентации на единечни и групни проекти на стручна тема

12.

Методи на учење: предавања и вежби, консултации, проектна (домашна, семинарска) задача, домашно учење (подготовка на испит)

13.

Вкупен расположив фонд на време

60

14.

Распределба на расположивото време

2+0+0 часа неделно

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања – теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудито­риски), семинари, тимска работа

0 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

0 часови

16.2.

Самостојни задачи

 10 часови

16.3.

Домашно учење

20 часови

17.

Начин на оценување:

17.1.

Тестови

50 бодови

17.2.

Индивидуална работа/ проект (презентација: писмена и усна)

20 бодови

17.3.

Активност и учество

10 бодови

 

17.4.

Домашна задача и/или семинарска работа

20 бодови

18.

Kритериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

Присуство на предавања и изработени вежби

20.

Јазик на кој се изведува наставата

Англиски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Евалуација / самоевалуација

22.

 

Литература

 

22.1.

Задолжителна литература

 

Ред.бр

Автор

Наслов

Издавач

Година

 

1.

Madzar-Ribar,M., Zlatkovska, M., Popovska, S.

Workbook for Science and Technology

Embassy of the USA in R.M.

2002

 

2.

 

Различни автентични материјали

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

22.2.

Дополнителна литература

 

Ред.бр

Автор

Наслов

Издавач

Година

 

1.

Greenway, K.

English for Mathematics: Book A

Collins

2015

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

    Предметот е вклучен во следните насоки:


    Следни испити од овој предмет:

    Материјали

© 2024. Институт за хемија, ПМФ, УКИМ, Скопје.