1. |
Наслов на наставниот предмет |
ПСИХОЛОГИЈА |
|||||||||||||||||
2. |
Код |
HM-PSI |
|||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Сите студиски програми на хемија |
|||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Институт за хемија |
|||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Прв |
|||||||||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
II/III семестар |
7. |
Број на ЕКТС кредити |
4 |
||||||||||||||
8. |
Наставник |
проф. д-р Калина Сотироска Иваноска |
|||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
Нема |
|||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): |
||||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: |
||||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: Фронатлно (директно) поучување, презентации, дискусии/дебати, работа во парови и мали групи, практични задачи, работилници |
||||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
120 |
|||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
2+1 (предавања, вежби) |
|||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
30 часови |
|||||||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
15 часови |
|||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
30 часови |
|||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
15 часови |
|||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
30 часови |
|||||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
||||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
70 бодови |
|||||||||||||||||
17.2. |
Индивидуална работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
10 бодови |
|||||||||||||||||
17.3. |
Активност и учество |
10 бодови |
|||||||||||||||||
17.4. |
Редовност |
10 бодови |
|||||||||||||||||
18. |
Kритериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
||||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
||||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Редовно следење на наставата и реализација на тековните задолженија |
|||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски |
|||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкетирање |
|||||||||||||||||
22.
|
Литература |
||||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
||||||||||||||||||
Ред.бр |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
|||||||||||||||
1. |
Керамичиева, Р. |
Психологија во образованието и воспитанието |
Просветно дело |
2002 |
|||||||||||||||
2. |
|
|
|
|
|||||||||||||||
3. |
|
|
|
|
|||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
||||||||||||||||||
Ред.бр |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
|||||||||||||||
1. |
Woolfolk, A. |
Educational Psychology, 14th Edition |
Pearson |
2019 |
|||||||||||||||
2. |
Slavin, R. |
Educational Psychology: Theory and Practice |
Pearson |
2020 |
|||||||||||||||
3. |
Brown, P. C., Roediger III, H. L., McDaniel, M. A. |
Make It Stick: The Science of Successful Learning
|
Belknap Press |
2014 |