1. |
Наслов на наставниот предмет |
КОМУНИКАЦИСКИ ВЕШТИНИ |
|||||||||||||
2. |
Код |
ХМ-306 |
|||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Сите студиски програми на хемија |
|||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
ПМФ, Институт за хемија |
|||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Прв |
|||||||||||||
6. |
Академска година / семестар |
II/III |
7. |
Број на ЕКТС кредити |
2 |
||||||||||
8. |
Наставник |
Проф. д-р Иван Грозданов |
|||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
нема |
|||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Преку интерактивна настава, да се оспособат студентите ефективно да комуницираат преку читање, усно излагање, пишување и визуелни презентации, со стил прилагоден на предметот, ситуацијата и слушателската/читателската публика. |
||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма:
Вежби: Индивидуални презентации и настапи. Работа во мали групи. Симулирани дебати. Аудио-визуелни снимки од јавни настапи и нивна анализа. |
||||||||||||||
12. |
Методи на учење: Предавања, вежби, проектна задача, семинарска работа, домашна работа |
||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
120 |
|||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
2+2 часа неделно (предавања, аудиториски вежби) |
|||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
30 часови |
|||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
30 часови |
|||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
20 часови |
|||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
10 часови |
|||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
30 часови |
|||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
40 бодови |
|||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
50 бодови |
|||||||||||||
17.3. |
Активност и учество |
10 бодови |
|||||||||||||
18. |
Kритериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Присуство на предавања и изработени вежби |
|||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
македонски |
|||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
анкети |
|||||||||||||
22.
|
Литература |
||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
||||||||||||||
Ред.бр |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
|||||||||||
1. |
Иван Грозданов |
КОМУНИКАЦИСКИ ВЕШТИНИ |
Интерна скрипта |
2010 |
|||||||||||
2. |
Аристотел |
РЕТОРИКА |
|
|
|||||||||||
3. |
|
|
|
|
|||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
||||||||||||||
Ред.бр |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
|||||||||||
1. |
Жарко Кујунџиски и група коавтори |
ЈАС ИМАМ СВОЈ СОН (Антологија на најславните говори) |
Антолог, Скопје |
2010 |
|||||||||||
2. |
Anne M. Coghill, Lorrin R. Garson, Editors |
The ACS Style Guide - Effective communication of Scientific information |
Oxford University Press |
2006 |