Прилог бр.3 |
Предметна програма од прв, втор и трет циклус на студии |
|
||||||||||||||||||
1. |
Наслов на наставниот предмет |
МОЛЕКУЛАРНО МОДЕЛИРАЊЕ |
|
|||||||||||||||||
2. |
Код |
ХМ-851 |
|
|||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Сите студиски програми на хемија |
|
|||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Институт за хемија, Природно-математички факултет, Скопје |
|
|||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Прв |
|
|||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар |
летен |
7. |
Број на ЕКТС кредити |
2 |
|
||||||||||||||
8. |
Наставник |
Проф. д-р Љупчо Пејов |
|
|||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
Математика, Физика, Структура на атоми и молекули |
|
|||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Да се изучат основните принципи на молекуларно моделирање, со посебен осврт на примената во биомедицинските науки. |
|
||||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: Компјутерска хемија и компјутерски експеримент. Пристапи при моделирањето на системи од многу честички. Интра- и интермолекуларни сили. Молекуларна механика. Молекуларна динамика (МД). Методи за нумеричко интегрирање на Њутновите равенки на движење кај многучестични системи. Потенцијали на интермолекуларно взаемодејство. Фази на молекуларно-динамичката симулација. Симулирано загревање и ладење. Еквилибрација. Методи за одржување на константен притисок и температура. „Мерење“ на физичките величини при МД симулација. Монте Карло методологија (МК). Статистичка независност на Монте Карло чекорите. „Мерење“ на физичките величини при МК симулација. Конформациона анализа. Квантно-механичко моделирање на системи од една и повеќе честички. Примена во биомедицинските науки. Статистички модели во биомедицинските науки. Фармакокинетика. Основи на науката за мрежи. Моделирање на комплексни системи со помош на науката за мрежи.
|
|
||||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: предавања, вежби |
|
||||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
90 |
|
|||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
2+1 +0 часови неделно (предавања 30 часови теоретски вежби 15 часови) |
|
|||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
30 часови |
|
|||||||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
15 часови |
|
|||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
15часови |
|
|||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
часови |
|
|||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
30 часови |
|
|||||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
|
||||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
|
|
|||||||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
|
|
|||||||||||||||||
17.3. |
Активност и учество |
|
|
|||||||||||||||||
18. |
Kритериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
|
||||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
|
||||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
|
||||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
|
||||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
|
||||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
|
||||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
присуство на предавања и изработени вежби |
|
|||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски |
|
|||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети, прашалници |
|
|||||||||||||||||
22.
|
Литература |
|||||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
|||||||||||||||||||
Ред. бр |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||||||||||||||
1. |
Љупчо Пејов |
Интерна скрипта |
|
|
||||||||||||||||
2. |
Alan Hinchliffe, |
Molecular Modelling for Beginners |
John Wiley & Sons |
2003 |
||||||||||||||||
3. |
Andrew R. Leach |
Molecular Modelling: Principles and Applications |
Person Education Limited |
2001 |
||||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|||||||||||||||||||
Ред. бр |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||||||||||||||
1. |
|
|
|
|
||||||||||||||||
2. |
|
|
|
|
||||||||||||||||
3. |
|
|
|
|