1. |
Наслов на наставниот предмет |
ОДБРАНИ ПОГЛАВЈА ОД НЕОРГАНСКА ХЕМИЈА |
||||||||||||||||
2. |
Код |
|
||||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Сите студиски програми на хемија |
||||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (институт, катедра, оддел) |
Институт за хемија |
||||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Прв |
||||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар |
II/III |
7. |
Број на ЕКТС кредити |
6 |
|||||||||||||
8. |
Наставник |
Проф. д-р Билјана Пејова |
||||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
Општа хемија |
||||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Студентот да ги утврди генералните хемиски принципи и да добие продлабочени знаења за хемијата на неорганските соединенија. |
|||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: |
|||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: Предавања, аудиториски и лабораториски вежби |
|||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
180 |
||||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
3+1+3 часа неделно (предавања 45 часа, аудиториски вежби 15 часа, лабораториски 45 часа) |
||||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
45 часови |
||||||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
60 часови |
||||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
0 часови |
||||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
15 часови |
||||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
60 часови |
||||||||||||||||
17.
|
Начин на оценување |
|||||||||||||||||
17.1 |
Тестови |
90 бодови |
||||||||||||||||
17.2 |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писм./ усна) |
0 бодови |
||||||||||||||||
17.3 |
Активност, учество, резултати од вежби |
10 бодови |
||||||||||||||||
18. |
Kритериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
|||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
|||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
|||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
|||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
|||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
|||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Присуство на предавања и изработени вежби |
||||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
македонски, англиски |
||||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
анонимна анкета, разговор со студентите |
||||||||||||||||
22. |
Литература |
|||||||||||||||||
22.1 |
Задолжителна литература |
|||||||||||||||||
|
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||||||||||||
1. |
Шрајвер, Аткинс |
Неорганска хемија |
Микена, Битола |
2010 |
||||||||||||||
2. |
P. Atkins, L. Jones, L. Laverman |
Chemical principles: The quest for insight |
W. H. Freeman and Company, New York |
2013 |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||
22.2 |
Дополнителна литература |
|||||||||||||||||
|
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||||||||||||
|
|
|
|
|