1. |
Наслов на наставниот предмет |
СПЕЦИЈАЛНА МЕТОДИКА ВО ХЕМИЈАТА |
|||||||||||||||
2. |
Код |
НМ-706 |
|||||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Наставна хемија |
|||||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Институт за хемија и биологија, ПМФ |
|||||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Прв |
|||||||||||||||
6. |
Академска година / семестар |
IV/VII |
7. |
Број на ЕКТС кредити |
6 |
||||||||||||
8. |
Наставник |
Проф. д-р Марина Стојановска |
|||||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
Општа методика во хемијата (потпис) |
|||||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): |
||||||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: |
||||||||||||||||
12. |
Методи на учење: предавање, аудиториски вежби, проектни задачи, семинарски работи, самостојно учење |
||||||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
180 |
|||||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
3+2+2 (предавања 45 часови, теоретски вежби 30 часови, лабораториски вежби 30 часови) |
|||||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
45 часови |
|||||||||||||
15.2. |
Вежби |
60 часови |
|||||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
20 часови |
|||||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
20 часови |
|||||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
35 часови |
|||||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
||||||||||||||||
17.1. |
Тестови |
40 бодови |
|||||||||||||||
17.2. |
Индивидуална работа/ проект ( презентација: писм./ усна) |
20 бодови |
|||||||||||||||
17.3. |
Активност и учество |
40 бодови |
|||||||||||||||
18. |
Kритериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
||||||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
||||||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
||||||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
||||||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
||||||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
||||||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Присуство на предавања и изработени вежби |
|||||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
македонски |
|||||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
анонимна анкета, разговор со студентите |
|||||||||||||||
22.
|
Литература |
||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
||||||||||||||||
Ред. број |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
|||||||||||||
1. |
М. Стојановска |
Интерна скрипта за предметот Специјална методика во хемијата |
|
|
|||||||||||||
2. |
R. Dragić |
Metodika nastave hemije |
Svijetlost, Sarajevo |
1973 |
|||||||||||||
3.
|
M. Sikirica |
Metodika nastave kemije
|
Školska knjiga, Zagreb |
2003 |
|||||||||||||
|
4. |
|
актуелни учебници по хемија за средно и основно образование |
|
|
||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
||||||||||||||||
Ред. број |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
|||||||||||||
1. |
В. Петрушевски, М. Најдоски |
Експериментот во наставата по хемија I |
Магор, Скопје |
2000 |
|||||||||||||
2. |
М. Најдоски , В. Петрушевски |
Експериментот во наставата по хемија II |
Магор, Скопје |
2002 |
|||||||||||||
3. |
R. Halasi, M. Hesler |
Metodika nastave hemije i demonstracioni ogledi |
Naucna kniga, Beograd |
1976 |
|||||||||||||
4. |
N. Trnavac, J. Đorđević
|
Pedagogija: Udžbenik za nastavnike |
Naučna KMD, Beograd |
2010
|