1. |
Наслов на наставниот предмет |
ОДБРАНИ ПОГЛАВЈА ОД ИНСТРУМЕНТАЛНА АНАЛИЗА |
||||||||||||
2. |
Код |
ХМ-622 |
||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Сите студиски програми на хемија |
||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Институт за хемија, Природно-математички факултет |
||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Прв циклус |
||||||||||||
6. |
Академска година / семестар |
IV/VIII |
7. |
Број на ЕКТС кредити |
6 |
|||||||||
8. |
Наставник |
проф. д-р Игор Кузмановски |
||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
Инструментални аналитички методи |
||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Да се продлабочат сознанијата за некои од техниките со кои студентите се имаат запознаено во претходните курсеви од инструментална анализа и да се запознаат со нови техники кои се користат за квалитативна и за квантитативна хемиска анализа. |
|||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: Инфрацрвена спектроскопија, блиска инфрацрвена спектроскопија, раманска спектроскопија, атомска апсорпциона спектрометрија, атомска емисиона спектроскопија со индуктивно спрегната плазма, рендгенска флуоресцентна спектрометрија, атомска флуоресцентна спектрометрија, молекулска флуоресцентна и фосфоресцентна спектроскопија. |
|||||||||||||
12. |
Методи на учење: предавања, вежби |
|||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
150 |
||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
2+0+2 часови неделно (предавања, аудиториски, лабораториски вежби) |
||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
30 часови |
||||||||||
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
30 часови |
||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
30 часови |
||||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
30 часови |
||||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
30 часови |
||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
|||||||||||||
17.1. |
Тестови |
70 |
||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект (презентација: писмена и усна) |
10 |
||||||||||||
17.3. |
Активност и учество |
20 |
||||||||||||
18. |
Kритериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
|||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
|||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
|||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
|||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
|||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
|||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
присуство на предавања и изработени вежби |
||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
македонски, англиски |
||||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
анонимна анкета, разговор со студентите |
||||||||||||
22.
|
Литература |
|||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
|||||||||||||
Ред.бр |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||||||||
1. |
Frank Settle (ed.) |
Handbook of Instrumental Techniques for Analytical Chemistry |
Prentice Hall |
1997 |
||||||||||
2. |
Д.А. Ског, Д.М. Вест, Ф.Џ. Холер, С.Р. Кроуч |
Аналитичка хемија, вовед |
Просветно дело, Скопје |
2009 |
||||||||||
3. |
Д. Харви |
Модерна аналитичка хемија |
Просветно дело, Скопје |
2009 |
||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|||||||||||||
Ред.бр |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||||||||
1. |
|
|
|
|
||||||||||
2. |
|
|
|
|
||||||||||
3. |
|
|
|
|