|
1. |
Наслов на наставниот предмет |
МЕТОДОЛОГИЈА НА НАУЧНОИСТРАЖУВАЧКАТА РАБОТА |
|||||||||||||||||
|
2. |
Код |
ХЕМ-901-23 |
|||||||||||||||||
|
3. |
Студиска програма |
ХЕМИЈА |
|||||||||||||||||
|
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Институт за хемија |
|||||||||||||||||
|
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Втор |
|||||||||||||||||
|
6. |
Академска година / семестар |
I семестар |
7. |
Број на ЕКТС Кредити |
6 |
||||||||||||||
|
8. |
Наставник |
Проф. д-р Слоботка Алексовска |
|||||||||||||||||
|
9. |
Предуслови за запишување на Предметот |
|
|||||||||||||||||
|
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): |
||||||||||||||||||
|
11. |
Содржина на предметната програма: |
||||||||||||||||||
|
12. |
Методи на учење: Следење на предавања, вежби и семинари, читање на статии и книги |
||||||||||||||||||
|
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
180 |
|||||||||||||||||
|
14. |
Распределба на расположивото време |
40+40+30+30+40 |
|||||||||||||||||
|
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
40 часови |
|||||||||||||||
|
15.2. |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
40 часови |
|||||||||||||||||
|
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
30 часови |
|||||||||||||||
|
16.2. |
Самостојни задачи |
30 часови |
|||||||||||||||||
|
16.3. |
Домашно учење |
40 часови |
|||||||||||||||||
|
17. |
Начин на оценување |
||||||||||||||||||
|
17.1. |
Тестови |
30 бодови |
|||||||||||||||||
|
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна) |
70 бодови |
|||||||||||||||||
|
17.3. |
Активност и учество |
|
|||||||||||||||||
|
18. |
Kритериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
||||||||||||||||
|
51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
||||||||||||||||||
|
61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
||||||||||||||||||
|
71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
||||||||||||||||||
|
81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
||||||||||||||||||
|
91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
||||||||||||||||||
|
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен Испит |
следење на предавања и консултации |
|||||||||||||||||
|
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски |
|||||||||||||||||
|
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
анонимна анкета, разговор со студентите |
|||||||||||||||||
22. |
Литература |
|
||||||||||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
|
||||||||||||||||||
Ред.број |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
|
|||||||||||||||
1. |
P. Kosso |
A Summary of Scientific Method |
Springer, Heidelberg |
2011 |
|
|||||||||||||||
2. |
M. J. Katz |
From Research to Manuscript - A Guide to Scientific Writing |
Springer |
2009 |
|
|||||||||||||||
3. |
Milan I. Miljević |
Metodologija naučnog rada |
Filozofski fakultet, Istočno Sarajevo |
2007 |
|
|||||||||||||||
4. |
Branislaba Belić, Marko R. Cinović |
Metode naučnog rada |
Univerzitet u Novom Sadu |
2020 |
|
|||||||||||||||
5. |
Tamara Čendo Metzinger, Marko Toth |
Metodologija istraživačkog rada za stručne studije |
Veleučilište Velika Gorica |
2020 |
|
|||||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|
||||||||||||||||||
Ред. број |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
|
|||||||||||||||
1. |
A. M. Coghill, L. R. Garson, eds. |
The ACS Style Guide: A Manual for Authors and Editors, 3rd ed. |
ACS, Washington, DC |
2006 |
|
|||||||||||||||
2. |
D. D. Ridley |
Information Retrieval: SciFinder, 2nd ed. |
Wiley |
2009 |
|
|||||||||||||||
3. |
E. R. Cohen, ed. |
Quantities, Units and Symbols in Physical Chemistry, for IUPAC |
RSC Publishing, Cambridge |
2007 |
|
|||||||||||||||
4. |
Томас С. Кун |
Структурата на научните револуции (превод од англиски) |
Магор, Скопје |
2002 |
|