Методи и техники за објективна проверка на знаењето во хемија

1.

Наслов на наставниот предмет

МЕТОДИ И ТЕХНИКИ ЗА ОБЈЕКТИВНА ПРОВЕРКА НА ЗНАЕЊЕТО ВО ХЕМИЈА

2.

Код

ХЕМ-916-23

3.

Студиска програма

ХЕМИЈА

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Институт за хемија

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Втор

6.

Академска година / семестар

I или II семестар

7.

Број на ЕКТС кредити

6

8.

Наставник

Проф. д-р Слоботка Алексовска
Проф. д-р Марина Стефова

9.

Предуслови за запишување на предметот

 

10.

Цели на предметната програма (компетенции):
Запознавање на методите и техниките за објективна проверка на знаењето во хемијата

11.

Содржина на предметната програма:
Начини на проверка на знаењето во хемија. Блумова и Блум-Сандерсова таксономија.Усна проеверка на знаењето по хемија. Писмена проверка на знењето по хемија. Објективни тестови на знаење. Практична проверка на знаењето по хемија. Примена на знаењето во познати и нови ситуации. Избор на најадекватен метод за проверка на знаењето за соодветна содржина од хемијата. Проверката на знаењето и оценувањето на учениците. 

12.

Методи на учење:

13.

Вкупен расположив фонд на време

180

14.

Распределба на расположивото време

30+60+15+15+60

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава.

30

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа.

60

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

15

16.2.

Самостојни задачи

15

16.3.

Домашно учење - задачи

60

17.

Начин на оценување    

17.1.

Тестови

 

17.2.

Индивидуална работа/проект (презентација: писмена и усна)

 

17.3.

Активност и учество

 

18.

Kритериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

51 до 60 бода

6 (шест) (E)

61 до 70 бода

7 (седум) (D)

71 до 80 бода

8 (осум) (C)

81 до 90 бода

9 (девет) (B)

91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

Следење на предавања и консултации

20.

Јазик на кој се изведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

анонимна анкета
разговор со студентите

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред. број

Автор

Наслов

Издавач

Година

1.

К. Поповски,

Знаењето и неговото усвојување 

Просветно дело, Скопје

1992

2.

К. Попоски

Современи сфаќања за проверувањето и оце­ну­вањето на пости­гањата на учениците

МИС, Скопје

1996

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

22.2.

Дополнителна литература

Ред. број

Автор

Наслов

Издавач

Година

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

    Предметот е вклучен во следните насоки:


    Следни испити од овој предмет:

    Материјали

© 2025. Институт за хемија, ПМФ, УКИМ, Скопје.