|
Предметна програма од прв, втор и трет циклус на студии |
||||||||||||
1. |
Наслов на наставниот предмет |
СПЕЦИЈАЛНА МЕТОДИКА ВО ХЕМИЈАТА |
|||||||||||
2. |
Код |
ХЕМ-606 |
|||||||||||
3. |
Студиска програма |
хемија (наставна хемија) и двопредметни студии по биологија-хемија |
|||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Институт за хемија и биологија, ПМФ |
|||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
прв |
|||||||||||
6. |
Академска година / семестар |
IV/VII |
7. |
Број на ЕКТС кредити |
8 |
||||||||
8. |
Наставник |
доц. д-р Марина Стојановска |
|||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
Општа методика во хемијата, Аналитичка хемија I и II, Физичка хемија I и II |
|||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Стекнување на основни познавања на употреба на модерни техники и технологии во образованието по хемија. |
||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма: Предавања: Методски пристап кон: – воведување основни поими во хемијата – изучување на номенклатурата на неорганските соединенија – изучување на основни типови неоргански соединенија – изучување на основни типови хемиски реакции – израмнување равенки (оксидационо-редукциони равенки) – изучување на градбата на атомот – изучување на хемиското сврзување – три начини на размислување во хемијата; примена на модели и цртежи – воведување основни поими во органската хемија – изучување на номенклатурата на органските соединенија – решавање задачи по хемија – примена на ICT во наставата Вежби: Реализирање и анализа на различни типови часови по хемија. Примена на клучните компетенции за демократска култура и референтната рамка на компетенции за демократска култура (RFCDC). Изработка и презентација на семинарска работа. |
||||||||||||
12. |
Методи на учење: предавање, аудиториски вежби, проектни задачи, семинарски работи, самостојно учење |
||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
240 |
|||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
3+2+2 (предавања 45 часови, теоретски вежби 30 часови, лабораториски вежби 30 часови) |
|||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1. |
Предавања- теоретска настава |
45 часови |
|||||||||
15.2. |
Вежби |
60 часови |
|||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1. |
Проектни задачи |
45 часови |
|||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
40 часови |
|||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
50 часови |
|||||||||||
17. |
Начин на оценување |
||||||||||||
17.1. |
Тестови |
40 бодови |
|||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/ проект ( презентација: писм./ усна) |
20 бодови |
|||||||||||
17.3. |
Активност и учество |
40 бодови |
|||||||||||
18. |
Kритериуми за оценување (бодови/ оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
||||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Присуство на предавања и изработени вежби |
|||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
македонски |
|||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
анонимна анкета, разговор со студентите |